in my head

Ojojoj, det vart en hel del shopping igår..!! Vart nog nytt rekord tror jag! Men såå kul var det, go hard or go home eller vad säger man! Köpte sjukt mycket kläder, två väskor, en skinnjacka, massa hår och kroppsprodukter, massa smycken och ja. Lite blandat kan man säga. Så nu är jag pank och glad! Kan inte visa er alla saker, det är för mycket tyvärr.. haha! Så en heldag på ullared blev det, vi kom hem efter 9 nångång tror jag.
Idag har jag träffat min tränare, tagit en kaffe och pratat lite. Var rätt skönt faktiskt, hon öppna mina ögon för mycket som jag inte sett själv tidigare som kan ha orsakat mycket om hur jag har det nu. Så det hjälpte faktiskt mycket. Sen åt vi lite mat hemma och sen skulle mamma och syster åka iväg med Tara för att kolla hennes tänder som det är fel på hela tiden. Då fick jag icakortet och brumma iväg med bilen och handla. Kan inte säga med ord hur roligt jag tycker det är att åka bil! Ännu roligare när man inte hade någon som sa åt mig vart och hur jag skulle åka. Bara öste på volymen på radion och åkte. Körde runt lite omvägar på vägen hem och njöt. Haha så kul! Lite senare ikväll blir det fest för hela slanten på Harrys!! Kan jag behöva känner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0