håll om mig nu så står jag kvar

Har inte skrivit på några dagar nu igen, ups! Men händer inte så värst mycket. Åkt massa bil, gått skolan och igår var vi i Stockholm med skolan. Besökte armemuséet, riksdagen och sen gick runt lite på stan. Handla inget för hade inga pengar, men det känns bra. Sparar för fullt nu! 
Men idag är det ingen vanlig dag. För idag fyller nämligen våran älskade kompis kiki 18 år! Gjort massa för henne idag och det var så roligt och blev uppskattat! Vi köpte fina presenter till henne igår i Stockholm och så imorse gick jag upp tidigare än behövt och fixa inför dagen. Sassa och jag åkte till östensson och köpte daimtårta, grädde och jordgubbar och överraska henne på håltimman med tårtan och presenter! Efter skolan drog vi även till Hugos och satt där ett tag och myste och imorn blir det firande där också! Så kul och grattis igen kiks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0