min jul + lite annat

Hade en riktigt bra jul igår! Hoppas ni också hade det? Började med att fixa stallet med mamma. Sen in och hade mys frukost med pappa och mamma. Va på nyrk en sväng med mamma och hälsade god jul till ridläraren som fick en fin blomma. Sen hem och slappa lite, började lite smått packa tills imorgon. Galet sjukt, punkt. Gick en kort traditionspromenad i skogen med mamma, tog in hästarna och sen var det dags för kalle anka på tv! Hoppas att ni inte missade det! Sen fixa till sig och åkte till mormor och morfar för julfirande. Massa god mat och massa fina presenter. Tackar och bockar så hemskt mycket för det!! 
Idag började dagen likadant som igår. Fixa stallet och sen in och åt frukost. Sen åkte pappa och jag in en kortis för att kolla Elgigantens mellandagsrea. Behöver nämligen en ny dator för den här lär väl krasha helt snart.. Men som tur att pappa var med för annars hade jag köpt en. Vi har bestämt att vi åker in till Linköping efter vi kommit hem istället, där finns det lite mer att välja emellan. Sen hem och packa lite till sen var det äntligens för lite kvalitetstid på gymmet! Sista passet på jättelänge, sista för iår till och med. Hade mina nya kläder jag fick i julklapp igår. Allt satt perfekt! Och eftersom det var sista passet på länge så fick det bli favvoriten, benpasset. Herregud, svetten bara rann! Man kunde ju tro att det inte fanns nån luftkonditoinering alls! haha! Men det är gött!
Ska ta och njuta massor av min säng inatt, kommer nog sakna den. Men kommer ändå tvinga mig själv att gå upp ganska tidigt om jag vill ha en sportslig chans att kunna halvsova på planet i alla fall. Annars så har det inte hänt så värst mycket. Mysde och pussa lite med Fiona förut. Hon blänker så fint så!

hejdå Sverige, hej Thailand!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0