en dag som passar mig

Haft en riktigt bra dag idag! Började dagen med att direkt efter jag vaknat vid 7 så gick jag ut till stallet och mocka. Sen in och åt frukost, kollade lite nyheter och bytte sen om när det ljustnat till ridkläder och hämtade Fiona i hagen. Blev en kortis i skogen lite försiktigt. Eller det skulle va försiktigt men Fiona vet inte vad det betyder. Men rundan var kort i alla fall. Det var väldigt mysigt med tanke på att jag inte ridit henne på 2 veckor. Sen in och bytte om till gymkläder och körde ett benpass. Gött äre! Sen till skolan som började 12.30 idag. Så sjukt skönt.. Hade två lektioner och sen slut. Perfekt! Åkte sen en snabbis till stadium outlet för att leta efter julklappar. Hittade lite smått och gott som jag vill ha. Men var tvungen att köpa två par skor som mamma fick att ge mig i julklapp. Hahah. Men ena paret fanns bara en i min storlek kvar och det andra paret var från en provkollektion så de var jättebilliga och kommer därför nog ta slut fort. Länktar tills jag får dem! Sen hem, åt mellis, följde med och handla en snabbis och sen laga min kungliga köttfärssås. Ska väl snart börja plugga lite samhäll också.. Tur att det är enda provet den här veckan i alla fall..

haha, story of my life!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0