cardioday

Är verkligen en bra samanfattning av denna dag. Började dagen med vätternrundaspinning på gymmet. 2 timmars cykling. Har nog aldrig cyklat så länge. Det var sjukt roligt samtidigt som det var galet jobbigt. Men det är så det ska va! Efter det gick syster och jag lite på stan och leta efter julklappar. Hitta lite smått och gått men lägger upp det lite senare i ett annat inlägg. Sen åkte vi hem. Drack lite kaffe och sen laga snabbmat eller vad jag kan kalla det. Åt pasta med champinioner och purjulök, väääldigt mumsigt! Sen bytte om och ut till stallet. Hämta Fiona och mamma brodda henne så blev det en promenad i snön. Galet jobbigt sina stunder när det kändes som jag gick på stället ibland. Men det var ändå mysigt! Nu slappar jag, har ätit en questbar för första gången. Har velat testa dem jättelänge och guuuud vad mumsig den var!! Prova om ni inte gjort det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0