en vecka som sent kommer glömmas!

Helloooo! Tänkte berätta lite om resan jag och mina fina vänner hade i Magaluf. Egentligen tycker jag bilderna berättar mer än mina ord men lite kan jag nämna. Hade i alla fall sjukt galet kul! De flesta dagarna bestod av att gå upp och äta frukost, däcka på stranden eller poolen, vi variera oss lite, äta från buffeen på hotellet, gjorde oss iordning, föra antingen själva eller med andra och sedan utgång sent in på natten, hem och sova ca 4 timmar och sen börja det om igen nästa dag. Sjukt kul var det som sagt men en vecka räckte gott och väl. Man blev lite sliten i slutet. Har fortfarande inte riktigt återhämtat mig än, men det blir bättre snart. Hotellet var vad vi förväntade oss. Endast vilda och galna ungdomar som vi, frukost och mat som gjort för oss och trevlig personal. Det var ett väldigt bra läge. Nära till stranden och nära till alla uteklubbar. Klubbarna vi var på var sjukt bra och roliga. Motala kan inte ens mäta sig så kommer nog inte bli lika kul att gå ut här längre, men det händer ju inte så jätteofta så det gör inte så mycket. Det var nog det mesta så kortfattat det går. Rekomenderar de som inte varit i Magaluf att åka dit!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0