Tävlingsresultat

Gick sjukt bra idag! Fin anläggning, fint väder, fina ritter och framför allt en jättefin häst!

1 m - 0+0 - 1:a placering(!!) Vilken runda jag fick och vilken känsla! Klockren på framridningen var hon, sjukt fina och genomhoppade språng och jättefin bjudning! Även jättefin inne på banan sen! Så fin i handen och lyssna jättebra! Så satsade allt i omhoppningen, vilket var planerat. Så kunde rida hela banan enligt plan A. Riktigt kul!

110 cm - 0+4 - 1:a utanför placering: Hon blev vääldigt trött till andra klassen. Kändes redan på framhoppningen. Ännu mera inne på banan sen. Hon var mer springig, slängde med huvudet och lyssna inte lika bra. Men det var ändå en bra runda tycker jag. Hon har inte tävlat 2 klasser på samma dag iår än så jag får ta att hon inte riktigt orkar pga lite för dålig kondition. Så med lite för mycket fart in på en linje i omhoppningen i kombination med att hon inte lyssna på förhållningen så fick jag inte tillbaks henne till rätt antal galoppsprång, vilket ledde till omtramp och rivning. Men som sagt så är jag ändå nöjd med henne. Var förvånadsvärt mycket fel i den här klassen, det gör att man blir ytterligare lite mer nöjd för mitt resultat!

1 m klassen





110 klassen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0