9:e april

Har lång sovmorgon idag till halv 10, himlans skönt ska ni veta! Tänkte skriva igår men hann inte.. I söndags var det lite blandat med hästar, lite slapp och fira min kära vän Malin på kvällen som äntligen fyllt 18 år! Stor brutta nu! 
Igår var det skola igen.. Jobbigt men helt okej ändå. Fick så sjukt bra besked igår så inget kunde sabba min dag! Började med att jag fick reda på att jag blev godkänd på det där j*ävla mattekursprovet!! Var verkligen helt 100 % säker på att jag skulle missalyckas, men jag klara det! Så bara nationella kvar nu så är matten slut föralltid! Sen fick vi även tillbaka våra gymnastikprov. Var en väldigt stor del, hela teoridelen kan man säga som det var prov på men jag visste att jag skulle va godkänd iallafall. Men vet ni, fick HÖGSTA BETYG! Så sjukt glad vad jag! Så det firades med att åka till Hugos en liten sväng efter skolan och drack en kopp kaffe. Sen hem, käka och bytte om till ridkläder. Markarbetslektion stod på schemat! Men den gick dock lite sådär.. Hon var mjuk och fin men det kändes att hon var fortfarande lite sliten och uppspelt efter tävlingen. Men helt okej ändå. Absolut inte dåligt!

hähäh, jag premiäranvände telefon i duschen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0