5:e april

Känner mig riktigt duktig idag faktiskt! Vaknade imorse ganska tidigt, halv 7 tror jag det var. Gick upp lite innan 7 och gjorde frukost, satt ner några minuter och sen bytte om till ridkläderna och gick ut till min fina kuse. Det var egentligen planerat att mamma och jag skulle tagit trailern upp i eftermiddag när hon slutat vid halv 4. Men syster har träning vid 5 så det hade som i vanlig ordning blivit stressigt och mamma får alltid stressa så tycker så synd om henne.. Så jag fixa allt på egen hand! Och det gick riktigt bra tycker jag! Det är så skönt att ha det klart på morgonen också. Så jag var klar med ridning och allt vid halv 10. Nu ska jag snart ner till stallet och smörja utrustningen tills imorn och så borstar jag Fiona fin senare när kusarna gått in så hon inte kan rulla sig lortig igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0