21:a april

Tänkte bara titta in och säga hej jag lever ungefär. Dagar rullar på, en del bättre, en del sämre. Idag har iallafall varit en hyffsat bra dag. Mitten av dagen var ritkigt bra! För träffade min kära Hanna. Vi åt först på stan, åkte hem till henne och färgade mina ögonfransar, solade sedan i 2 timmar. Så sjukt skönt var det! Kändes som sommar! Satt i kortbyxor och vek upp tröjan så jag sola magen också. Fick en hel del färg i ansiktet faktiskt! Sen åkte jag hem, då blev det jobbigt igen pga anledningar.. Äntligen fått klart svenskan nu iallafall, tack mamma för hjälpen! <3 Annars så har det inte hänt mycket. Var lite busig och klippte av håret i fredags och igår så grillade vi för första gången iår, sjukt mumsigt!

charmig.. men skyller på att solen blända som tusan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0