Till en nolla, äkta fjolla!

Sjuuuukt bra dag igår!!! Först vid 4 körde vi massa pinsamma lekar, skratta så jag trodde jag skulle kissa på mig, haha! Men jag gick igenom samma förra året och jag tyckte det var minst lika kul att få göra lekarna också! Sen städa vi och stressa jättemycket för att hinna äta och fixa oss inför kvällen. Vilken också blev sjukt lyckad! Lite lekar där också och sen sjuukt mycket dans för min del! Har vart så sjukt danssugen sen ajg var i Thailand och tog ut allt jag hade igår, så himla kul! Sen när alla nollor åkt hem städa vi lokalen och åkte hem till Sahar och sov där. Somna som en stock kan jag säga er! Sen på morgonen myste vi lite med film och cappuccino och sen åkte vi in till stan en sväng och käka lite. När jag kom hem kolla jag igenom alla sjuka bilder som togs igår och red lite på ridbanan. Gick riktigt bra, fin och väldigt stadig! Bada knäppisen och smörjde all utrustning. En riktigt bra dag idag också! Så taggar KM imorn!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0