tack för det!!

Usch, idag är jag trött.. Igång hela dagen igår så huvudvärken satt kvar idag. Men det funka. Sen var det även några ungar som vekar vera helt jäcla dumma i huvudet som tycker dom är ascoola och tänder eld i en papperskorg inne på toaletten i skolan.. Så vi fick vänta ute 50 minuter innan vi fick gå in igen för det var så mycket rök. Tack för det era idioter! Sen rulla det på, hade konditionstest eller nått sånt på jumpan. Gick faktiskt rätt bra tycker jag, det sa läraren i alla fall. 3 kilometer på 15.22 minuter. Sen en lektion till sen gymmet. Körde på rätt hårt idag ändå. Sen när jag kommer hem slängde jag i mig lite yogurt och 2 mackor för att seda byta om och ut och köra in halm.. Inte det roligaste men det måste göras.

min bebis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0