stay in this moment

Känner mig väldigt duktig idag! Börja dagen med att gå upp 2 timmar tidigare än vad jag egentligen behöver för att träna. Körde ett pass, ska  nog fortsätta med det varje tisdag, och sen lite på crosstrainern. Sen för en gångs skulle var jag inte asstressad till skolan, har alltid annars blivit det på tisdagar. Sen resten av dagen rulla på. Huvudvärk fortfarande och dör av tanken på allt som måste göras. Men överlevde skoldagen. Sen nu sitter jag med datorn på Hugos med Sahar och Kiki och skriver färdigt arbetet som ska vara klart tills imorn.. Fattar ju knappt ens frågorna.. Men jaja, har imorn på mig också fram till 12 på natten så hinner fråga läraren om det jag inte fattar. Sen är det bara att börja på nästa arbete..

Regnar och typ haglar ute. Mår skit med kramp i magen, ont i huvudet, nacke och rygg varje dag pga allt i skolan. Nee, jag länktar inte tillbaka..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0