some kind of happiness

Jahop, måndag och en ny vecka. Vet inte varför men känner mig väldigt glad. Men har en lite jobbig sak inom mig.. Blir så kluven. Men jag märker hur det blir. Nu är nu och problemen som kommer, dom kommer när dom kommer. Tar hand om dem då. Rätt bra skoldag ändå för att vara måndag! Träna lite efter skolan, trött som tusan i bena, men det är sköönt!! Sen kolla lite rea med Hanna på stan, lämna tillbaka filmer och köpte massa frukt! Hahah, fått skäll för jag käkar upp allt så kände att jag var tvungen att köpa mer. Sen hem, käka lite. Och nyss var jag nere i stallet och myste med min knasboll. Sjukt kallt men mysigt. Brukar alltid krama henne och mysa så blir jag varm.. Den känslan när man fryser massor och sen bara kramar om henne och blir varm är obeskrivlig.. Låter muppigt men det skiter jag i. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0