mår sjuukt bra!

Bra dag än så länge! Börja med min gamla vanliga asgoda frukost! Sen gick jag ut och tog lite bilder till fotografisk bild. Fick några jag kan tänka mig använda men det måste bli nått annat väder än mulet, för vi måste ha två olika väderförhållanden. Men nån gång ändrar det väl sig. Bara det kan börja regna eller nått, vad som helst.. Sen åkte vi in till expert som har rea. Köpte ett par nya hörlurar, skönt att ha egna nu! Sen in och träna. Crossen 20 minuter och sen sprang jag 30 minuter. Känner att jag måste börja variera lite. Vill inte tröttna på crossen för den är så bra. Men jag kände efter idag varför jag inte spinger så mycket. Ont i hälarna och nått slags värmeblåsor... Irriterande! Men skitsamma, jag står ut! Nu är det snart mat, sen funderar jag på att gå en powerwalk, kanske tar med mig kameran då ifall jag får nått tillfälle. Ikväll blir det bara slapp! Så himlans skönt med inget skolskit! Humöret på topp, lycklig och älskar livet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0