If you wanna make the world a better place, take a look at yourself and make that change

Riktigt bra dag idag! Imorse käka vi mumsig frukost, myste lite och sen vid 3 åkte vi in till stan. Malin hade redan åkt hem lite tidigare, Sahar åkte hem då och Kiki och jag träna ett pass på gymmet. Det har varit öppet hus nu i 2 veckor och var sista dagen idag så hon passa på. Hade väldigt mycket energi trots att vi inte la oss förens typ 4. Så det var gött! Sen när jag kom hem tog jag en dusch och laga jättegod kycklingsallad. Fattar inte varför jag inte gör det oftare.. Sjukt gott är det! Imorn är det studiedag, som jag helt hade glömt bort! Har inte bestämmt så mycket vad jag ska göra, men träna och kanske plugga lite med brudsen i stan. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0