I don't care, I love it

Skola till halv 4 igår, gick helt okej, men hade ett antal skrattanfall, men lyckades lugna ner mig efter ett tag. Sen efter skolan vart det powerwalk med Hanna. Riktigt mysigt! Sen på kvällen hände det inte mycket.. Fick bli en slappkväll. Verkar bli det ikväll också för typ alla är upptagna. Men det är skönt också. Idag träna jag på morgonen, riktigt göttigt pass vart det! En timme på crossen och lite styrketräning. Sen efter det mötte jag Malin på stan, shoppa lite. Ett par byxor och två överdelar. Sen när vi var klara satte vi oss och fika. Eller fika och fika, en caffelatte för mig. Lika tråkigt varje gång jag fikar med kompisar och jag bara får ta en kaffe. Men det känns också lika bra varje gång för jag inte tar något att fika. Sparar ju pengar på det också! Så en bra dag idag ändå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0