handlar endast om disciplin!

Idag har det varit en sån dag som bara försökt retas med mig hela tiden. Inga stora grejer, men småsaker som är väldigt irriterande.. Sjukt jobbigt imorse, kändes som jag gick upp mitt i natten. Jobbig förmiddag med 4 jobbiga lektioner. I 2 av dem så dampa läraren. Kul! Sitta där och lyssna på massa skit som inte kommer fungera iallfall. Sen fick vi ett till arbete. Jag som äntligen börjar bli lite normal igen efter att ha varit så stressad med alla andra som jag lyckats bli klar med. Sen sist på fotografiska bilden ville ingenting fungera för mig. Det ville inte sparas, så fick göra om det massa gånger och sluta med att jag fick skita it för jag hann inte.. Men sen fick jag iallafall träna. Nått som är bra! Kände mig trött och seg men samtidigt massa energi och ork. Lite segt på styrketräningsfronten men det är då man måste vara disciplinerad mot sig själv. Strunta i att man är lite seg och köra på hårt ändå. Så det vart rätt bra i slutet sen iallafall.

vill ha sommar och bara jobba istället.. mycket bättre med inga läxor och skit. Samma rutiner varje dag, det vore nått ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0