fluminlägg

Biffa vid 1. Gick rätt bra idag, 50 minuter på crossen och sen styrka i 30 minuter. Var rätt trött i bena från alla knäböj igår så det var skönt att köra ordentligt på crossen så det sega försvann. Hem och käka och nu ingenting. Inte så roligt kan man säga, men vad ska jag göra? Skitväder, orkar inte göra nått speciellt egentligen, men det hade inte skadat med lite sällskap. Men när jag bor som jag gör är det ingen som orkar åka hit.. Men nån kommer väl snart, lite chill också att bara slappa själv med musik också. Men är så sugen på nånting, tog en skål med flingor och musli men det hjälpte inte riktigt. Och eftersom jag inte får äta nått gott så finns det inget hemma.. Besvikelsen som uppstår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0