feeling kind of crazy!

Herreguuuuud, vilken dag!! Fullt upp hela dagen! Vakna rätt så tidigt, vid 8 tror jag. Käka lite frukost och övningskörde till maxi för vi skulle handla lite småsaker. Sen vid 10-10.30 började jag med att jobba med historiaarbetet. Ett häfte på 16 sidor som handlar om kvinnosyn och hur den har utvecklats, extremt ointressant..! Så det tog 2 timmar att bara läsa igenom och markera viktiga saker med markeringspänna och börja skriva lite.. Ska skriva om det "utförligt". Och den läraren jag har uppgiften i är inte så värst snäll. Säger han utförligt, så ska det va utförligt annars får man F. Sen vid halv 1 tog jag en paus och åkte in till stan och träna lite med Hanna. Bada bubbelbad och ångbastu efter. Sköönt! Sen hem, käka och åkte till farmor direkt. Var där ett tag, visade bilderna från Thailand och drach kaffe. Sen hem, jobba en timme med historiaarbetet och sen ut och ta in hästarna. Ta hand om Fiona och hennes bakben, men in igen. Och nu, efter ytterligare 2 timmar, är jag klar!!! Eller iaf med första och andra uppgiften.. haha! Men de sista är bara lite källkritik osv. Det går fort. Men det gör jag icke ikväll, det orkar jag inte. Har huvudvärk och känner mig cp. Hahah, när jag skrev det sista satt jag och gjorde fula miner för mig själv.. Trött? Svar ja! Men sjukt skön känsla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0