det går bra nu

Varför sova på sovmorgonen när man lika gärna kan träna? Så som vanligt på tisdagar går jag upp och tränar CX och kondition innan skolan. Sen börja jag 20 i 10 och hade tre lektioner. Efter skolan hängde jag med Hanna och träna lite till. Men körde bara en rejäl powerwalk på bandet i en timme. Riktigt skönt då jag var ganska trött i musklerna sedan imorse. Så nu kan jag enkelt träna imorgon också utan att riskera att få träningsverk i musklerna. Har tränat varje dag nu sedan den 3 september om jag minns rätt och mår väldigt bra av det. Kompisarna säger att jag är mycket piggare och gladare nu än vad jag var förra året. Då träna jag inte såhär mycket. Men är rädd för när dagen kommer då jag inte kommer att träna.. haha, illa! Men älskar man att träna så gör man det!

missing the big paradise...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0