years

Har mest chillat av dagen som vart. Kollat 2 filmer på dan, följde med pappa och handla för han är inte så bra på det.. Passade på att övningsköra lite då med, känner mig fakiskt väldigt säker, ganska bra på att parkera också. Idag gjorde jag en svår parkering men det kändes inte alls svårt. Så det är skönt att en del verkligen funkar! Sen gick ut på promenad med Fiona. Det var bra att jag var tvungen att göra det för hade planerat att gå en promenad men hade nog inte orkar så nu vart jag tvungen! Sen fixa med hennes bakben och sen in med resten av hästarna. Sen nu har jag lagat taccos i min ensamhet och tjockat mig. Mums! Sen lite senare har jag köpt annanas och vindruvor att mumsa på. Bästa lördagsmyset!

haha, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0