work hard, play hard

Som sagt riktigt slapp dag i skolan idag. Skönt.. Fredag imorn, sista dagen sen är det lov!! Efter skolan vid 12 åkte jag hem, laga lite mat och sen gav mig ut i stallet. Mocka och tog in min tös. Var sjukt frusen, var så himla kallt att åka hem innan och fick aldrig upp värmen. Och självklart, precis när jag hoppade upp och skulle börja rida så börjar det snöa.. Blev så Glad!!!! Hahah, tjurig var jag! Men det slutade efter ett tag så överlevde. Sen när jag kom tillbaka och hade släppt ut Fiona gick jag in, packa, bytte om och åkte in till stan för lite bifftime. Körde ett cirkelpass idag. Börja med 20 minuter på crossen, sprang sedan 30 minuter och sen träna igenom hela kroppen. Skönt vare! Imorn blire skola till halv 4, biffa på gymmet ochs en träffa tess och se på bio. Mysfredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0