we got the world

Sitter och myser med kaffe och musik. Varit en rätt bra dag idag. Börja med att vara jättehurtig på morgonen, stallde sklockan tidigt och begav mig ut i mörkret för en PW. Hahah, var rätt rädd där ett tag, kolsvart och skogen som knakade. Men jag överlevde! Gick bara en kort runda för att känna hur det kändes att gå innan jag ätit frukost. Har nämligen en plan till lovet som kommer nästa vecka. Men det gick bra iallafall! Sen efter det så gjorde jag mig iordning som vanligt och åkte in till stan för körlektion. Var lite nervös först men det gick bättre sen. Körde lite sämre än vad jag brukar men det var ju första gången så det gjorde inte så mycket, huvudsaken var att jag visa vad jag verkligen kunde efter ett tag och att det första endast berodde på att jag var osäker för det var första gången. Sen till skolan, chilla där tills 3, sen till mitt älskade gym och körde ett pass! Nöjd med passet idag, ökade vikterna på knäböjen. Har mesat lite med vikterna på det, men ville få in den rätta tekniken först. Men bra går det. Åhh, blir så glad av att träna! Vill ha imorn efter skolan!! Mår fysiskt så sjukt bra! När jag kom hem tog jag en mysig dusch och gjorde läxorna. Är sjukt stolt över mig själv som gjorde dem så tidigt! För det är ju så mycket skönare att ha dom gjorda.. Ska försöka att göra det oftare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0