vill känna den känslan

Sjukt jobbigt att säga det, ens tänka tanken på det..(fast har inte bestämt mig än!) Funderar nämnligen på att inte gå till gymmet idag.. blir typ depp av tanken, men då istället gå på en lång powerwalk. Men vill ändå inte! Jag vill till gymmet nuuu!! Jag vill dit och känna mig duktig och få den känslan efter ett träningspass man bara kan få där.. Men musklerna skulle behöva vila ordentligt, fast magen är inget problem att träna idag egentligen. Jobbigt.. Blev såhär jobbigt nu för mamma och syster förstörde mitt 12.00 pass, tränar alltid den tiden på söndagar och sen har det jätteskönt resten av dagen att bara kunna ta det lungt.. Men nu MÅSTE vi tydligen rida typ halv 12, och sen efter det kommer det ju va mitt i maten, och direkt efter det måste jag vänta för annars på min konstiga mage bara håll och det går aldrig bra att träna direkt efter man ätit.. Ne usch vad ledsen jag blev nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0