tortera mig själv

Snart dags för 3:e och sista passet idag. Känner mig lite småseg, eller inte seg, men fortfarande lite mör sedan passet imorse. Men det ska gå. Började dagen med att gå upp tidigt för att hinna med en PW innan min körlektion. Men det gick det med, sov inte så jättebra inatt så var rätt trött precis när jag vakna. Men det var bara att lyssna på hjärnan och gå upp. Körlektionen sen gick rätt bra tycker jag. Idag var det starta i uppförsbacke och uppfång som dem kalla det. Tyckte jag va rätt duktig på det faktiskt. Eller duktig, alla som har körkort kan det, men jag hade inte så svårt för att lära mig det kan man säga. Sen när det var klart så drog jag till gymmet direkt och körde ett arm och ryggpass. Delade upp passet idag till 2 delar. På morgonen körde jag bara styrka och nu ska jag in och köra kondition. Så satte på lite kaffe så jag vaknar till. Har suttit i soffan ett tag nu för att vila till träningen så det är nog därför jag är lite seg. Men här kan jag inte sitta länge till! Knappt halva dagen har gått!

haha, hitta en lite rolig bild.. Ska snart iväg och tortera mig själv då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0