ska jag va glad eller besviken på mig själv?

Hade ingen lust att skirva mer igår. Red ut i skogen med min knasboll vilket var mysigt men jobbigt för dte var så kladdigt och hon sicksaxar så mycket och halkar och ah.. Sen när vi kom tillbaka käka jag lite, lät det sjunka och sen skulle jag åkt in och träna. Men träffade Hanna där och behövde prata ut. Så det blev bubbelbad och ångbastu istället. Kändes dåligt att vila, men det är nog bra också. Även fast jag inte gillar det.. Så därför körde jag på jättehårt idag! En timme på crossen med intensiva intervaller, så det sista 10 minuterna sög i bena. Sen styrka på magen i 40 minuter. Skapligt trött efter det passet kan jag säga er! Men sen efter det var det bara att samla på mig den lilla energin jag hade kvar och ta till dansen. Gick inte igenom något nytt för det var två stycken som det var första gången idag så vi hann inte. Men det gör inget, bra att repitera. Imorn hörni, då ska jag köra min första körlektion på trafikskolan, lite läskigt men kommer säkert gå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0