räddar mina fredagar

Tänkte att jag kör på ett litet kort inlägg. Okej dag i skolan idag, psykologin räddar fredagar. Vi jobbar med kognitivt perspektiv för tillfället. För er som inte vet vad det innebär så handlar det mycket om människors sätt att tänka, hur man tolkar olika saker. Så gjorde vi ett test och fick reda på att jag är en pessimist, kul! haha! Men det visste jag typ innan. Jag är väldigt dålig på att ta åt mig och tro att något bra kan bero på mig. Jag skyller liksom nästan alltid ifrån mig eller hur jag kan uttrycka det. Men det var kul iallafall. Hade ingen matte idag heller för läraren var sjuk, underbart! Sen när vi slutat blev det pass på gymmet. Fortfarande lite trött i bena men kändes som det gick bort efter ett tag och har inte kommit tillbaka nu. Så det är skönt, kanske kan köra på ordentligt imorn! Sen efter träningen mötte jag upp mina tjejor vid östenson. Vi handla lite käk från salladsbaren och åkte hem till Sassa. Kolla på barnfilm, herkules!! Bästa filmen!! Sen kolla vi även på X-factor. Är lite besviken på det programmet. Trodde det skulle va bättre, men det kanske blir bättre senare. Sånt som märks. haha, inlägget vart visst inte så kort..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0