locked out of heaven

Skönt att onsdag snart är slut! Usch, onsdagar i skolan.. inte kul! Sjukt jobbiga lektioner och går från 8-15.30.. *suck*. Men dagen gick och jag fick åka och träna, yey! Gick rätt bra, tycker inte det är riktigt lika askul att träna armar, rygg är kul men armar blir lite segt. Men måste det också! Vill ju inte få slappa armar! Sen när jag var klar så mötte jag upp sassa, kiki och malin så gick vi in till östensons och handla lite käk. Taccos stog på menyn. Så mumsigt!! Och att laga det i sassar nya kök gjorde det ännu mysigare! Imorn är det en sjukt slap dag i skolan och roliga lektioner! Slutar 12 och åker hem och tar en tur i skogen med min älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0