live while were young

Ingen tid till att skriva nått igår. Sjukt slapp skoldag till halv 4 men skön sovmorgon. Efter skolan blev det gym, benpass. Körde ganska lungt för att inte anstränga bena för mycket, var lite småseg i dem. Men inte så lungt att det inte blev ordentlig träning för det! Hårt ska det va, go hard or go home! haha! Sen efter det, åkte jag hem och packa om väskan och fick stjuss till Sassa. Där måla vi i hennes hus, hallen skulle bli vit. Var sjukt mycket mer att måla än vad jag trodde.. Men hur spenderar man annars en fredagskväll? haha!  Så vi höll på i typ 6 timmar innan vi blev klara, men med matpaus såklart! Så somna runt 1 nångång, klockan var ställd på halv 9 för att hinna med 9-bussen in till stan. Hade med mig två bananer som frukost för gissade på att de andra inte skulle ha nån ork att vakna med mig och jag har inte hjärta att väcka dem. Men det räckte, har ätit frukost nu istället, så bytte plats på frukost och mellanmål. Blev rätt bra träningspass idag tycker jag. Riktigt skönt att träna såhär på morgonen. Då får jag mer tid till det andra som sak göras idag. Ska med syster när hon hopptränar i eftermiddag och sen ska vi till käraste morfar som fyller år<3 Grattis, älskar dig, hoppas din dag blir toppen!! Fast det blir det ju eftersom jag kommer ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0