lite positivt!

Skön och intensiv dag idag. Även fast det är jobbigt att det blir mörkt så fort så är det ändå skönt för kvällen blir längre. När klockan är 5-6 så känns det som den är typ 8, så det blir skönare för det är långt kvar av dagen. Gick bra med träningen idag. När jag kom hem laga jag mumsig mat, sen ut i stallet för ett pass på banan. Första dressyrpasset sedan vi ställde henne.. Var sjukt blåsigt och kallt men det gick rätt bra ändå. Hon hade inte tappat så mycket som jag trodde hon skulle ha gjort. Det kändes väldigt väl att hon tyckte det var jobbigt att samla sig men inte omöjligt. Så det var positivt! Sen när jag kom in så tänkte jag plugga men orka verkligen inte! För det som måste göras först är att läsa den där j*vla boken som jag inte orkar! Usch.. Får se. kanske lägger mig nu och läser en stund. Skönare att känna att man är klar med allting man vill göra på datorn och tv, vad man än ska göra och sen läsa. Bara ligga i sängen och mysa. Så får det bli, godnatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0