känner mig som en mästerkock!

Känner mig lika duktig ur hälsosam synvinkel idag också! Frukost är lika god och nyttig som vanligt. Sen lunchen i skolan åt jag näst intill ingen pasta. Var bara tvungen att lägga på tallriken så det skulle se fint ut. Så åt bara köttfärsen, grönsaker och en knäckemacka, självklart det grövsta som finns. Sen efter skolan så blev det träning. Världens energi! Hemligt varför. Hem och laga mat. Kyckling och wokgrönsaker blev det idag. Så mumsigt! Känner mig som en mästerkock, haha! För jag gör ju så svåra saker.. Men måste lära mig att laga mat lite oftare till jag nån gång flyttar. Låååångt kvar men ändå, måste vara förberedd! Imorn är det torsdag, kommer bara ha en lektion på morgonen, sjukt slappt.. Men lite jobbigt, vad ska jag göra resten av dagen? Får hitta på nått! Har lite grejer jag ska kolla på stan, men annars vet jag inte.

 är så sjukt tagg på jul iår så jag finner inte ord!! Länktar asmycket tills vi ska julpynta, julbaka och julhandla! Se allas miner när de öppnar julklapparna jag handlat, ååhhh mys! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0