hunnit med en hel del!

Fullspäckad dag idag. En lektion vid 9, sen hem och hjälpte syster lite i stallet. Vid 12 var vi inne i stan och luncha, sen kolla vi lite olika saker. Jag köpte en mascara och en bh. Sen runt 2 nångång så körde vi ett pass på gymmet. Körde ingen crosstrainer alls idag för att bena skulle få vila och återhämta sig till benpasset imorn. Körde istället roddmaskin i 10 minuter som uppvärmning och sen styrka på magen. Pigg som tusan och trött i kroppen efter träningspasset. Kändes riktigt bra faktiskt! Sen efter jag var duschad och klar gjorde jag ett sista försök för att hitta ett par nya jeans, kollade på det innan vi gymma men hitta inga då.. Men gjorde faktiskt det sen, dom gömde sig bakom massa jackor? Och bra blev dem! Skönt, för ett annat par måste tyvärr pensioneras.. Sen efter det gick jag till körskolan och hämta böcker och boka in 3 lektioner. Måste verkligen börja nu.. Har skutit lite på att börja köra på körskolan, men nu MÅSTE jag börja! Efter det så gick jag och hälsa på farmor och där var även pappa som jag skulle åka hem med. Efter det när jag kom hem skrev jag ut massa lappar som skulle upp på nyrks anslagstavla i ridhuset om luciashowen. Kollade även lite på hoppträningen som var. Efter det åkte mamma och jag och handla, sen hem och åt lite fil och flingor och mackor, så mumsigt! Det var en del jag han med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0