härlig överraskning..

Sjukt bra dag igår! Pluggade som sagt på Hugos så nu är vi äntligen klara och förberedda så vi klarar oss. Gott med taccobuffe och hade allmänt trevligt. Sen gjorde vi oss iordning, alltid lika kul. Sen efter 9 fick vi stjuss till lokalen och festa! Riktigt bra kväll! Även fast det tog slut rätt tidigt så gör det inget, man ska ju sluta när man ligger på topp! Och mina fötter är så döda efter att jag hade skapligt höga klackskor, men vill man va fin får man lida pin! Det går över. Idag gav Fiona mig en jätterolig överraskning på hennes hals. Jättesvullen från sprutorna hon får för sitt baken.. Fick serriöst panikattack när jag såg det, hjärtat slog typ 1000 slag på en sekund! Så det vara bara borsta och släppa ut i hagen igen.. Sen åkte mamma och  jag och handla, sen vid 12 biffa och sen vid halv 3 var det US-möte på klubben. Gick igenom allt vi ska göra till julshowen, skrev lappar oså. Ska kolla över hur det blev sen och skriva ut så jag  kan sätta upp dem så fort som möjligt!

söt osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0