gillar att va tjej

Underbar förmiddag! Hård träning, tog ut allt jag hade på crossen och pumpa på i 1 timme. Sen styrka armar och rygg, riktigt gött! Sen hem, mocka och hälsa på systers nya ponny. Myys! Sen in, drack det bästa som finns, kaffe.. mm! Skulle aldrig kunna leva utan. Sen tog jag nog min skönaste dusch på länge! Känslan att raka bena, haha, obeskrivlig! Så tycker synd om killar.. Visst finns det killar som också rakar bena men det är inte så många. Men hur som helst så missar de nått! Annars vet jag inte ritkigt vad jag ska göra idag.. Var planerat att luncha på stan men det bliv inställt. Och ikväll måste jag va hemma och ta in hästarna.. Kommer nog va ensam ett tag också, buhu! Aja, då kan jag iallafall ösa på med musik utan att nån klagar!


nya ponnyn, Rasmini, söt men skadade sig runt ögat påvägen hit :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0