första gången på 6 veckor

Inte haft tid för något skrivande idag förens nu. Började med att fixa stallsysslorna imorse, sen vid 12 drog jag och gymma. Var så grymt taggad idag och det blev ett sjukt bra pass! Orkade inte ens göra en sit-up när jag var klar. Så ska det va! Sen när jag kom hem så bytta jag om till ridkläder och satte mig i sadeln för första gången på 6 veckor(!!!). Men känns inte som det gått så länge.. Men det var mysigt. Fiona var glad men hade lite besvär med bakbenet.. Sen när vi kom tillbaka käka vi och sen började jag på engelskaläxan. Men hann inte långt innan mormor och morfar kom på besök. Det var mysigt det också! Drack kaffe och prata. Sen gjorde jag klart läxan, duscha och nu käkar lite kvällsmat. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0