det här är en rubrik

Vad ska jag säga om dagen som ni inte själva kan lista ut egentligen..? Var fett depp imorse, vakna och trodde det var fredag.. Trodde jag skulle ha sovmorgon så jag kunde snoza.. Men det sket sig. Så skola till halv fyra.. Segt, men film på morgonen, sjukt skönt! Efter skolan, träning som vanligt. Något segt idag, tränade bara magen, men det gick helt okej. Kanske gör om lite övningar imorn. Sen när jag kom hem kände jag för att ta en joggingrunda, var inte på så jättebra humör. Säger inte varför, för komplicerat att skriva.. Riktigt skönt var det! och glad blev jag! Nu är jag iallfall sjuuuukt hungrig, men maten är snart klar som tur är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0