brist på värme

Herregud, igår var jag sjukt trött! Red på morgonen vid 10 i skogen, kallt men hade massa kläder så det var inte så farligt. Sen vid 12 åkte jag in och träna. Kommer hem, käkar sen gick vi ut typ direkt igen och fota lite. Jag till fotografiska bilden och annie för kul. Sen grejade vi i stallet, gjorde höpåsar ströade ut i boxarna osv. Sen när vi kommer in igen, hinner kanske sitta i 5 minuter så kommer pappa och ber om hjälp att kratta löv. Usch, det var asjobbigt, tog skitlång tid också! Så sen när jag kom in efter det var jag helt utmattad. Orkade inte göra nånting. Så gick och la mig rätt tidigt igår, sjukt skönt! Idag vaknade jag utvilad och glad, gick upp, tog på mig kläder och gick ut på en PW. Gick i typ 1 timme och käka frukost när jag kom tillbaka. Nu ska jag ut i stallet och mocka, sen in till gymmet för ett magpass! Senare vid 4 blir det pass på ridbanan.

känner att lite värme inte skulle skada..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0