because my body is the tempel of my soul

usch usch usch vad mina ben är trötta idag. Gick som sagt powerwalk imorse för jag var så stel. Så det stela försvann men var fortfarande lika trött. Sen när jag kommer tillbaka efter 1 timme så kom jag på att jag skulle gå med Fiona också.. haha! Så det var bara att gå ut igen, men gick bara en halvtimme. Men det kändes i bena, kändes som jag hade sprungit marathon eller nått! Sen skynda in och gjorde mig iordning för att åka in och luncha på stan med fina tjejer. Så himla skönt var det att sitta ner! Så satt där i typ 3 timmar sen skulle jag göra ett försök till att gymma. Gick sådär.. Kroppen protesterade mot det mesta. Men tvingade mig själv att iallafall köra 40 minuter på crossen och sen lite lätt styrka på magen i 20 minuter. Men tänkte att det gör ju inget att det inte gick så bra, hade ju faktiskt ändå powerwalkat i 1 timme och 30 minuter tidigare idag. Så nya tag imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0