12-10-2012

Idag om exakt 3 månader fyller jag 18. Helt sjukt.. Kan inte fatta.. haha, när man fyllde 15 tänkte man och drömde fram i tiden om att fylla 18 och nu är jag snart där.. Men tiden får inte gå för fort! Måste hinna klart med körkortet så fort som möjligt, men det ska nog gå. Får ligga i nu och försöka köra så mycket som möjligt! Hade tänkt att kolla om det finns nån tid för övningskörning på körskolan nästa vecka. Kolla lite vart jag ligger och vad jag behöver träna på. Har sovmorgon till 10.10, så sjukt skönt för dagen känns inte så lång då, även fast jag går till halv 4.. Hade satt klockan för att gå ut på powerwalk, men asså.. Trött, sängen sjukt mysig och kallt ute.. Det är säkert minusgrader också. Så ne, glöm det! Ska ju träna i eftermiddag, det räcker ju! Promenader kan jag ta som extra på helger om jag ahr tid för det. Ikväll blir myskväll hemma och imorn är det sam/ek fest! Taggar till tusen! Kommer bli sjukt bra! Har faktiskt varit duktig nu också, medans jag ändå är uppe så har jag pluggat mer på svenskan. Men tror jag kan det man ska kunna så det får gå! Hoppas inte på massa krongliga frågor som han vill ha 3 pappers långt svar på..

varje morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0