you raise me up

Vad ska jag skriva om den här dagen då. Jaa, började med en PW innan frukosten. Skönt vare, var skittaggad av nån anledning när jag vakna men det var sjukt kladdigt i skogen så halka lite smått hela tiden.. Så det tog några minuter längre att gå än vad det brukar. Sen slappa jag, läste lite i boken och sen vid 12 åkte jag in till gymmet. Var en sån där dag idag då jag hade kunnat springa hur länge som helst. Blev aldrig trött eller anfådd? skumt är det.. Men det är skönt ändå, att känna sig i riktigt bra form! Sen hem, käka mat och sen ut till stallet för en liten tur i skogen. Fick bli en kortis då klockan var rätt mycket. Dumma mörker.. blir mörkt sjukt fort nu.. Sen när det var klart gick jag in, duscha och satte mig med boken igen.. Men är klar nu!! Lycka! Har skrivit ner lite småsaker så jag inte glömmer allt till redovisningen. Men måste säga att boken var sjukt tråkig och seg, kändes som den var utspädd med massa onödig fakta för att det skulle bli så lång som möjligt.. Men skitsamma, nu är den färdigläst och behöver inte bry mig mer om den!Har lite mer skolsaker att göra men ORKAR INTE nu.. Får se lite senare, hähä!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0