vet inte hur jag känner

Körde min sista inbokade körlektion imorse innan skolan. Idag var det backning som skulle läras in. Gick rätt bra tycker jag. Sen till skolan och belv skittrött helt plötsligt. Verkligen hlet sjukt trött. Men överlevde. Drog till gymmet efter. Gött som vanligt. Hade väldigt mycket energi idag när jag körde. Kändes som jag skulle kunna köra jättetungt , men gjorde inte det, haha. Sen hem, käka lite fory och ner i stallet för att rida på banan. Gick helt okej. Vet inte varför men har inga direkt stora krav, inte mycket till krav alls. Gör det mest för att typ. Tycker om att hålla på och va med henne, men ah, vet inte hur jag känner.. blä..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0