usch, jobbigt..

Usch, rätt jobbigt med skola igen faktiskt.. Insåg idag hur mycket skolan tröttar ut en genom att man bara får sitta still timme efter timme efter timme.. På lovet var jag jätteaktiv. Vakna, gick ut på promenad, gick ut och jobba i stallet, åkte och träna, red och sen var dagen slut. Då var jag jättepigg hela dagen och sen på kvällen trött. Men nu när man går i skolan är man trött hela dagen för man får aldrig vakna.. Kändes jättekonstigt när jag var van att hålla igång och sen helt plötsligt bara fick sitta still hela dagen, hemskt.. Men träna efter skolan som vanligt. Gött vare!! Sprang 1 mil och bra gick det. Var rätt så trött efter, tror det beror på att jag inte sprungit så långt på rätt länge nu, men funderar faktiskt på att springa baltzarloppet nästa år. Men det är långt kvar så får se. Skulle va kul iallafall. Annars så blev det ingen dans idag, vi har för mycket i skolan den här veckan så vi hade inte tid. Får bli nästa vecka istället! 

Tara får bjuda på en härlig höstbild idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0