tisdag

Börja dagen med körlektion. Gick rätt bra, fick avsluta lektionen på skolan för kunde inte köra moppe imorse, fått punka bak och pappa kunde inte fixa det själv.. Börja sedan skoldagen med prov i humanistisk samvetenskaplig specialicering. Vet inte hur det gick, känns sådär faktiskt.. Blir nog inget toppbetyg på det direkt.. Aja, det får gå ändå. Efter skolan drog jag och gymma, benpass idag! Hade massa energi och kände mig på topp! Så det blev ett bra pass idag! Sen en liten stund till farmor och sen hem och käka lite. Nu ska jag bara chilla! Inte ofta jag inte har något att plugga på så riktigt skönt!

hörde på nyheterna imorse att det finns ungar som är typ 7-8 år och har Ipads, Iphone mm. Asså jag tycker det är så sjukt, kan inte få in det i huvudet, glöm att mina ungar ska få det! Vad har dem ungarna med sånna till liksom?! Dom spelar spel.. Det kan dem väl göra på ett gameboy eller nått som jag gjorde när jag var liten. Kommer ihåg att jag fick tjata massor för att få ett för mamma och pappa tyckte det var ganska dyrt. Det kosta 500 kr. Vad kostar en iphone, typ 8000 kr, inte så farligt eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0