the quite place

Lite smått segt i skolan kan man ju säga idag då efter 3-4 timmars sömn inatt.. Så självklart skulle jag ha matteprov idag också, ingen aning om hur det gick. Kan ha gått okej, kan ha gått skit, man vet aldir med matte.. Men det gick, kände mig mest trött på det sättet att jag inte orka ha nått tålamod mot något som var jobbigt eller tråkigt. Men klara dagen, åkte hem och hjälpte mamma i stallet, in och käka, sen bytte om till hoppträning. Gick riktigt bra idag tycker jag! Hon gräver ner sig lite i svängarna men hon har ju ändå tappat en del av styrkan i galoppen så det får man ta. Hon var jätteduktig ändå tycker jag! Och känslan nu på kvällen att inte ha något i skolan tills imorn går nog inte riktigt att beskriva..

Bion var iallfall helt sjukt bra igår!!! Men är så sjukt ledsen för det var den sista.. Vad ska jag nu göra med livet.. haha! Får hoppas på att det kommer en ny serie filmer snart!

bebisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0