taggar!!

Igår måndag, innebar skola, gym och dans. Bra dag måste jag säga! Fick även reda på resultatet på psykologiprovet, fick A(högsta betyg)! Min lycka som uppstod var obeskrivlig! Trodde verkligen inte att jag skulle få det! 
Idag tisdag, riktigt skön sovmorgon till 09.40. Gym efter skolan, mitt älskade ben och rumppass idag! Sen hem, duscha, plugga massa matte, usch.. Ber till gudarna att jag klarar det här provet! Sen nu ska jag börja klä på mig för att åka in till stan och se på sista Twilight filmen!! Så sjukt galet taggad!!!!! Men också jätteledsen för jag vill inte att det ska vara sista..:( Men skitsamma, det kommer bli awesome! Men lite jobbigt imorn kommer det bli.. haha! Kommer komma hem efter 2 inatt.. Men vad gör man inte för bästa filmen!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0