suck..

Känner ganska mycket suck på allting idag.. haha! Börja med sjukt trött morgon, var tvungen att åka buss och vänta på den i snöstormen. Sjukt jobbiga morgonlektioner, sen seg sista lektion. Kommer hem och ska hoppträna. Gör iordning Fiona och allt så ska vi lasta. Eller ah, vi skulle lasta. Det var bara mamma och jag som tyckte. Fiona totalvägra!! Så mamma fick gå in och ringa tränaren och säga att vi inte kan komma. Men vi vägra att ge oss, hon skulle in! Så vi höll väl på i ca 1 timme innan vi fick in henne. För visst hade vi kunnat säga att vi kunde vara med i gruppen efter men vi hade ingen lust att behöva stå och krongla lika länge efter träningen.. Så nu är vi iallafall inne igen med ont i fingrarna, trötta armar och lite smått irriterade. Iallafall jag. Tycker redan det är tråkigt att inte hinna träna för hoppträningen, och så blir det ingen hoppträning.. Men men, skitsamma. 

En sjukt underbar obeskrivligt skön sak är att jag inte har nån skola varken imorn eller på fredag!! Så sjukt underbart!! Imorn skulle jag bara haft en lektion men prata med läraren och han sa att jag inte behövde komma för vi har eget arbete iallafall och på fredag har jag tagit ledigt för ska gå riskettan och om jag skulle gått till skolan hade jag bara hunnit en lektion så kändes sjukt onödigt. Så nu är det bara 3 skolveckor kvar innan lovet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0