stor lättnad

Hoppträningen idag gick kanon! Hon var väääldigt pigg på framridningen men hon lugna sig lite efter ett tag. Bara att stå ut, ingen idé att "försöka för mycket". Hon blir bara upprörd. Hon var även väldigt pigg i hoppningen. Roligt det var att hoppa henne igen. Min knäppa lilla speedhäst. Samma fina språngkurvor hade hon kvar. Kändes inte alls stor skillnad och min ridning kände jag inte heller nån skillnad på. Det var som om jag hade hoppat varje vecka som vanligt. Så det var riktigt skönt!! Sen när vi kom tillbaka var Fiona så svettig så vi fick ställa in henne ett tag med sin bästis Tara. Sen gick jag in, bytte från ridkläder till träningskläder och åkte till gymmet. Blev ett riktigt bra pass idag! Kände mig så himla nöjd när jag gick därifrån, haha! 1 timme intensivt på crossen och sen styrka på ben och rumpa. Strecha ordentligt efter vilket var skönt och behövligt. Har sträckt mig lite på innersidan på vänsterlår så har inte strechat så jättemycket där men idag tog jag tiden till det. Måste göra det så sakta för att det inte ska göra ont på fel sätt så det är därför jag inte orkat tidigare. Vill verkligen inte att det ska bli stelt nu när jag kämpat så mycket för att närma mig att komma ner i split. Är inte långt kvar nu! Vill lyckas innan jul, skulle va en fin julklapp från migsjälv!

tävlingssugen? svar ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0