Snart jul!!

Kan ni fatta att det snart är juuul!! Är så lyckligt! Fett taggad på att julhandla och mysa! Började iallafall dagen med hoppträning i solla för Anna Emanuelsson. Var ett tag sen jag träna för henne nu, men inte jättelänge sen. Gick rätt bra. Framridningen var hon väldigt spänd och springig, men lugna ner sig lite grann efter ett tag. Det är ju Fiona, bara att acceptera och göra det bästa av situationen. Sen till hoppningen var hon lugnare än vad jag förväntat mig. Så det var skönt! Var väldigt förkyld imorse, mina ögon kändes helt svullna och var lite allmänt borta utan så mycket ork. Så känner att jag kunde ha gjort en lite bättre insats på banan, men orkade inte få tillbaks henne ordentligt. Men det funka, blev bra ändå! Sen hem, käka lite, greja i stallet, gick med på promenad med mamma, syster och Tara. Sen efter det var det US-möte. Hade velat gå igenom lite mer men 2 stycken var tvugna att gå så hann inte. Hem igen, bytte om och åkte in till stan och gymma. Kände mig mycket piggare så körde på som vanligt igen. Det kändes i kroppen att jag tagit det lugnare några pass, hade kunnat köra hur länge som helst idag, men hann inte. Kände att jag var tvungen att åka hem så jag skulle hinna plugga lite iallfall. 

hatar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0