ska ta mig igenom det här

Usch, jag är så sjukt psykiskt trött just nu.. Är trött, inte sovatrött, men verkligen trött. Har väldigt mycket just nu. Träning, ridning, körkort, julshowen på klubben, sjukt mycket i skolan och hinna med kompisar. Det ända som inte känns jobbigt är träningen. Träningen är rent ut sagt ett måste i min vardag för att jag ska funka just nu. När jag tränar så har jag inga "måsten" i huvudet. Bara kopplar av, är glad och har roligt. Går alltid därifrån med ett leende. Tror det är den här tiden på året, skolan och körkortet som tar mest på mig. Och bättre kommer det tyvärr inte bli. Det blir mörkare och mörkare, mer i skolan ju närmare jullovet jag kommer och mer press på att börja plugga och köra till körkortet.. Även mina kompisar har sagt att jag verkar lite hängig. Av all den här ångesten att hinna med allting gör att jag blir hängig, trött, inte lika glad, huvudvärk och inte jag, är en annan person.. Men har bestämmt mig! Jag SKA klara det här! Jag ska va stark och ta mig igenom de här två kommande månaderna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0